Поиск

Добавить в RSS-ленту

Архивы

Очередная дружеская сенсация от честнейших российских СМИ

6 сентября, 2008

«Брошенные грузинской армией переносные ЗРК с маркировкой на украинском языке»

Для справки — это язык самых больших друзей России, сербских братушек.

Скорее всего это оружие осетинских «ополченцев» — комплексы были собраны в РФ и «поставлены Сербии» по какому-то контракту.

http://ru.youtube.com/watch?v=NL-5QXPExIA




|


  1. 6 сентября, 2008 @ 10:04 пп
    Саша1967 пишет:

    Вы ещё вспомните про украинские транзитные номера в Грузии, которые показали с неправильным комментарием.

  2. 6 сентября, 2008 @ 10:10 пп
    MAG пишет:

    Та забагато доведеться набирати якщо всю гидоту що кремлівська пропаганда вилила на Україн згадувати. Ну та Ви в курсі.

    Це я так, кілька останніх постів про СМІ були вже від того що мене це трохи дістало.

  3. 6 сентября, 2008 @ 10:16 пп
    Саша1967 пишет:

    Да вообще-то все всё видят, оценивают только каждій по-своему.

  4. 7 сентября, 2008 @ 8:09 дп
    Mixter пишет:

    Что-то не тот украинский мне в институте преподавали, видимо…

  5. 7 сентября, 2008 @ 8:40 пп
    Саша1967 пишет:

    Ну не знают в России украинскго языка!
    Ну что Вы хотите?
    Вот купил я сегодня «Сифон сантехнический. Зроблена в Росії». 🙂

    Это они так перевели название товара и страну-производителя.
    Там ещё и на других языках, но за точность перевода на другие языки я ничего не скажу: сам тупой.
    А на сербском вообще вроде нету ничего. 🙂

  6. 7 сентября, 2008 @ 9:07 пп
    MAG пишет:

    \\Ну не знают в России украинскго языка!
    Погоджуюся — не знають мови, не знають що таке транзитні номери — думаю саме на це і розраховували автори матеріалу.

    \\Ну что Вы хотите?
    Та хотілося щоб менше налаштовував Кремль росіян проти України.

    П.С. Сашо, я Вас дуже прошу, ну дуже, бо знаю що Ви це по закінченню аргументів робите — не порівнюйте будь-ласка політику російських СМИ контрольованих Кремлем і ледь чутну риторику якогось нашого мікрополітика вигнаного з президентської партії за ляпання язиком.

  7. 7 сентября, 2008 @ 9:59 пп
    Саша1967 пишет:

    \\\не порівнюйте будь-ласка політику російських СМИ контрольованих Кремлем і ледь чутну риторику якогось нашого мікрополітика вигнаного з президентської партії за ляпання язиком.
    В России, думаю, действительно, СМИ гораздо менее свободны, чем в Украине.
    Но если из Украины в адрес России слышатся агрессивные голоса, то что же: замалчивать это?
    Или Вы всерьёз считаете, что Россия на все 100% неправа. а Украина, напротив, права не менее, чем на 100%? 😉
    Всегда и во всём?

    В России есть свои психи, в Украине их пропорционально не меньше- я исхожу из этой предпосылки.
    И не пытайтесь меня убедить, что русские хоть чем-то хуже других наций- это бесполезно.
    И что в век вполне легко доступного для всех интернета, кого-то можно «оболванить».

    Никогда не следует забывать, что товароборот с Россией для Украины-это важнейшая часть экономики.
    Россия- наш ближайший сосед и партнёр навечно.
    Ну кому в Европе нужны наши товары?
    Украина-не Грузия, нам 1 млрд долларов -это семечки, на эту подачку (пардон, «помощь») экономику не построишь.

    Ну и т.д.
    А Вы, как я понимаю, меня пытаетесь убедить, что я должен как аксиому затвердить себе, что «из России в адрес Украины идёт только сплошной поток грязи»- и вообще ничего мало-мальски полезного от отношений с Россией ждать не приходится.

  8. 9 сентября, 2008 @ 3:46 пп
    MAG пишет:

    Давайте спробуємо серйозно. Обговоримо тут теми не пов»язані з мовною ситуацією, ок?

    \\В России, думаю, действительно, СМИ гораздо менее свободны, чем в Украине.
    Є таке. У нас теж далеко не ідеал, купується-продається, у журналістів бувають свої упередження і т.п. — але ж є маса джерел і кожен пише що хоче. В Росії — підпорядкування СМІ волі Кремля і як результат — у нас показують більше російських каналів ніж в Росії. Такої цілеспрямованої придушувальної політики яку зараз проводить Кремль не було в нас навіть за Кучми. Не той розмах.

    \\если из Украины в адрес России слышатся агрессивные голоса, то что же: замалчивать это?
    Потрібно такі голоси оцінювати. Наскільки агресивною є риторика, які сили озвучують, наскільки вони є впливовими і чи підконтрольні якійсь з глок влади? Розумієте? І та некоректна риторика що має місце — у нас існує у формі вільних пловців для приваблення електорату (Вітренко, Тягнибок і ко), у Росії — у формі стратегії яку центральна влада дозволяє\задає ЗМІ.

    \\что Россия на все 100% неправа. а Украина, напротив, права не менее, чем на 100%
    Я не розумію що значить «Росія» і «Україна» у цьому контексті. У нас різні (реально) форми правління до того ж.

    \\В России есть свои психи, в Украине их пропорционально не меньше
    Йдеться не про психів. Не про чудіків що верещать на вулицях. У КП і ОРТ та Думі не психи працюють (ну не повинні б принаймні).

    \\не пытайтесь меня убедить, что русские хоть чем-то хуже других наций
    Я намагався? Ви читаєте що я взагалі пишу чи як? У мене є родичі «росіяни», у мене немає близьких родичів-росіян, але я знаю і поважаю російську мову — значно більше ніж Ви — українську. Ще питання?

    З іншого боку — є риси що притаманні масі. Тут я досить часто можу відрізнити своїх східняків та центральних від західняків.

    \\товароборот с Россией для Украины-это важнейшая часть экономики.
    Найбільше зростання цього обігу відбулося за прем»єра-Ющенка. Нічого це Вам не говорить?

    \\Россия- наш ближайший сосед и партнёр навечно.
    Сусід — безумовно, партнер — залежить від прагнення Росії розглядати нас як рівних партнерів.

    \\Ну кому в Европе нужны наши товары?
    Всім. Наші товари просто не відповідають європейським стандартам. Росія ж постійно вводить обмеження на ввезення наших товарів, а потім російські споживачі ж через це страждають — і так 50% харчів імпортні.

    Наші товари ЗАВЖДИ продавалися у Європу. От тільки питання ким і для чого. Ви й назву найбільшого чєлнокового міста знаєте.

    \\А Вы, как я понимаю … я должен как аксиому затвердить
    Та ні, просто подумати над фактами разом.

    \\из России в адрес Украины идёт только сплошной поток грязи
    Не тільки. Проте риторика мало радує. Не дуже схожа на дружню.

    \\ничего мало-мальски полезного от отношений с Россией ждать не приходится
    Чому це — живемо собі поряд і нормально живемо. Ні ВР ні кабінет міністрів ні Президент до Кубані греблі будувати не наказує, на ісконноукраїнськість не зазіхають.

    Я розумію причини риторики донецьких босів, тягнибоків, вітренків — вони борються за електорат.

    Але я не знаю для чого з таким рівнем централізації та контролю СМІ Кремль дозволяє\ініціює таку неприйнятну для добросусідських стосунків риторику. Можливо задля тримання в тонусі електорату — типу он вже під боком нацисти і западенці. Не знаю. З точки зору сильної проросійської влади що дбає про майбутнє росіян — ця риторика мені не зрозуміла. Як і багато що у політиці кремлівської верхівки. Думаю Вам теж.

  9. 10 сентября, 2008 @ 11:07 дп
    MAG пишет:

    \\Ви й назву найбільшого чєлнокового міста знаєте.
    А я в свою чергу можу підказати Вам назву найбільшого заготівника цих товарів(пшениця) 🙂

  10. 10 сентября, 2008 @ 8:52 пп
    Саша1967 пишет:

    \\\ і як результат — у нас показують більше російських каналів ніж в Росії. Такої цілеспрямованої придушувальної політики яку зараз проводить Кремль не було в нас навіть за Кучми.
    Ёлки-палки!
    Ну что он пишет, что он пишет?!
    Да с каждым кварталом количество русскиязычного в СМИ всё уменьшается и уменьшается, а Вы всё недовольны!
    Я ещё могу посмотреть российские новости по местному ТВ два раза в день, а что дальше будет?
    При такой динамике ещё немного- и их вообще не останется.
    Отовсюду идёт всё усиливающийся вал бандеровской пропаганды, а Вы всё плачетесь!
    Как у Вас с логикой, Mag, ведь такая вопиющая необїективность Ваших оценко-єто даже и не смешно уже! 🙁 🙁
    В стране скоро уже совсем дышать нечем будет, а Вы всё недовольны! 🙁

    \\\але я знаю і поважаю російську мову — значно більше ніж Ви — українську.
    Неправда, ничуть не меньше.
    Только на данном историческом этапе, когда я вижу повсеместное пропихиванире одного языка в ущерб другому, это вызывает некоторую… аллергию, что ли. Но не сомневайтесь, что как только этот пагубный процесс прекратится, для меня и русский и украинский язык будут одинаково желанны, близки и дороги.
    Хотя русский всё-таки привычнее, над украинским придётся поработать.
    Но только при условии отсутствия малейшего полунамёка со стороны государства на то, что украинский более «настоящий» у нас.
    Где-нибудь во Львове- может быть, но не у нас.

    \\\\Найбільше зростання цього обігу відбулося за прем”єра-Ющенка. Нічого це Вам не говорить?
    Это законы развития экономики. Всему своё время. Я в них особо не углубляюсь, не специалист и не интересно. А вот при Тимошенко инфляция превратилась в дефляцию. 🙂 Вам это ничего не говорит? 🙂

    \\\\Сусід — безумовно, партнер — залежить від прагнення Росії розглядати нас як рівних партнерів.
    Хорошо сказали. Только вот ещё о позиции Украины забыли. А когда кое-кто в руководстве, в Парламенте вместо того, чтобы заниматься экономикой, пытается лезть не в своё дело, ссориться с Россией ради родственных связей (кума своего, или как его там) тогда, когда это совершенно необязательно (грубо говоря, лезть на рожон без малейшей надобности), то это совершенно не способствует улучшению отношений.

    \\\\Не тільки. Проте риторика мало радує. Не дуже схожа на дружню.
    Ну знаете, ваша риторика в адрес России тоже не похожа на дружескую.
    И вообще я сейчас всегда и везде замечаю, что если человек…ну, национально озабочен, что ли- то он обязательно ругает Россию.
    Вот например, пытаюсь припомнить всё, что Вы писали на этом сайте- и пок ани одного хорошего слова в адрес России не припоминаю.
    Или у меня что-то с памятью…

    \\Ви й назву найбільшого чєлнокового міста знаєте.
    \\А я в свою чергу можу підказати Вам назву найбільшого заготівника цих товарів(пшениця)
    Да, что-то нас в этом объединяет (дополняет). 🙂

  11. 10 сентября, 2008 @ 10:26 пп
    MAG пишет:

    \\Ну что он пишет, что он пишет?!
    Ви не гарячкуйте, може ми про різні речі говоримо — у мене «мінімальний» «як у всіх» пакет кабельного телебачення. Там десь в районі 8 російських каналів + ще російський який у Росії не транслюють, RTV чи щось таке.

    \\Неправда, ничуть не меньше.
    \\Только на данном историческом этапе,
    \\Хотя русский всё-таки привычнее, над украинским придётся поработать.
    Ви розумієте що це або відмазки або слова людини що за віком молодша на мене на кілька років? Ви розумієте що «на даному етапі» у моїй Батьківщинь з мого оточення української користуються лічені одиниці українців? Що мені російська ще й ЯК звичніша за українську? Ви розумієте що у НАШІЙ З ВАМИ РЕАЛЬНОСТІ одна справа — це те що людина має в голові, а зовсім інше — те що відбувається\твориться навколо? Ви ж намагаєтеся сказати що Ви цілком залежні від поточної кон»юнктури та настрою. Хоче ми ж різні люди, я постійно це забуваю — от я НУ НЕ МОЖУ уявити, щоб я РОСІЙСЬКОЮ принципово не послуговувався! Це ж абсурд! Та нехай хоч і Росія нас завоює — до чого тут моя повага до тієї чи іншої мови?

    \\при условии отсутствия малейшего полунамёка со стороны государства
    Та при чому тут держава? Мене теж абсолютно не влаштовує політика поточної влади у вирішенні цього питання — де профільні комісії, де обговорення, де пошуки компромісів і широке донесення питання до громадськості і т.п.??? Але до чого тут моє ставлення до мови предків чи до російської???

    Ще раз спробую повторити — я не сумніваюся що російська у нас отримає певний офіційний статус, такий який вона де-факто вже практично всюди має (може у Вас виняток, або це державних установ стосуться) — мова оформлення документів та мова місцевих ЗМІ.

    \\Только вот ещё о позиции Украины забыли.
    Розумієте, у партнерів є як спільні цілі так і різні. Ну не можна Україні зараз грати у сепаратизм, занадто розхитана демократією — саме так — ситуація у Криму та на Сході — тобто реально більшість населення не піде на сепаратизм, але навіщо давати ці козирі місцевим «ахметам»? Тому й не визнає Україна Косово і Осетію з Абхазією. У нас СВОЯ позиція. А Кремль цього розуміти не хоче.

    \\ваша риторика в адрес России тоже не похожа на дружескую.
    Поясніть в чому полягає моя НЕАРГУМЕНТОВАНА негативність щодо Росії.

    \\и пок ани одного хорошего слова в адрес России не припоминаю.
    Я дуже добре ставлюся до Росії, у мене там досить близькі родичі і дуууже багато далеких — я генеалогією цікавлюся трохи. Але на жаль Росія не є демократією. На жаль ті сили які знаходяться при владі НЕ думають про мирне майбутнє Росії. І про це свідчить маса фактів. Від дерибану нафтодоларів і до недружньої риторики у бік України. Ще я досить скептично ставлюся до ЦКВКПБ і Російської Імперії. Жодна з цих структур не була зацікавлена у розвиткові української мови та культури, збереженні історичних традицій та повноцінної економіки краю. Це ніяким чином не позначається (як і у більшості українців) на моєму ставленні до російського народу чи новітньої російської державності. У нас — величезні та криваві спільні сторінки історії. Значно кривавіші і більші ніж в України та Польщі. Але з Польщею ми знайшли спільну мову — чому не виходить з Кремлем? Ми претендуємо на щось надзвичайне? На що? На те що вдалося з поляками — «пробачаємо і просимо вибачення»?

    \\Да, что-то нас в этом объединяет (дополняет). 🙂
    У нас — спільна історія. Наші терени давно служили одним цілям. Не знаю як довго Ваші предки живуть на Одещині (особливо російські :-), а от про своїх можу сказати — полтавські походять із «низової» частини козацького клану, старшинська верхівка якого після розгрому Січі перебралася на Кубань. «Низи» ж перебралися на північ — Полтавська та південь Сумської областей. Потім були на службі в царській армії, отримували землю, вирощували пшеницю і т.п. У нас в Полтаві навіть до ІІ світової збереглася як і в Одесі велика єврейська меншина яка до революції займалася оптовими закупівлями пшениці (ну та про кількість євреїв та росіян до революції Ви знаєте, я постив).
    У пам»яті роду збереглися епізоди із такої закупівлі зерна, коли до прапрадіда Мусія та прадіда Василя приїздили зі своїми фурами торговці і прямо з комор купували і вантажили тони пшениці. Розраховувалися готівкою золотими грішми, а дрібні виїжджаючи з хутора кидали нишком у стерню «щоб і наступного року було так само», а хлопчаки їх потім шукали 🙂

  12. 10 сентября, 2008 @ 10:32 пп
    Саша1967 пишет:

    А грузинские СМИ вообще решили проблему агитации очень просто http://www.rambler.ru/news/it/russiageorgia/566069988.html

    Даже плохая Россия на такое не идёт.
    И чёто помалкивают наши ура-патриоты в тряпочку (или куда ещё там у них положено помалкивать). 🙁
    Патамушто- невыгодно! 🙂

    И США что-то не спешат начинать свою хвалёную борьбу за демократию и свободу во всём мире. 🙂
    На Грузию их борьба, очевидно, не распространяется. 😉
    Совсем, как во времена Линдона Джонсона «это, конечно, сукин сын, но это НАШ сукин сын».

  13. 10 сентября, 2008 @ 10:39 пп
    MAG пишет:

    за посиланням: «Власти республики пока не комментировали ситуацию» — Ви не дуже вірте тому рамблеру — по-перше доступ уже поновлено, по-друге які тут коментарі потрібні — за грузинських законодавством обмеження на нет вводяться із введенням військового стану і з його скасуванням знімаються. От і все.

  14. 10 сентября, 2008 @ 10:41 пп
    MAG пишет:

    10.09.2008 13:16
    У Грузії — розблокували доступ до російських сайтів. Обмеження встановили місяць тому, після указу президента Михайла Саакашвілі про запровадження воєнного стану.

    А ось ретрансляція — російських інформаційних каналів — все ще заборонена. Такі дії влади критикує опозиція. Зокрема, Республіканська партія називає це не інакше, як утиском прав громадян. Останнім часом, в опозиційному таборі — дедалі частіше лунають заклики до чинного керівництва — піти у відставку. Опозиція критикує політику Саакашвілі, яка, на їхню думку, призвела до втрат грузинських територій.

  15. 10 сентября, 2008 @ 10:57 пп
    Саша1967 пишет:

    \\\Ви не гарячкуйте, може ми про різні речі говоримо — у мене “мінімальний” “як у всіх” пакет кабельного телебачення.
    О, это выбор Вашего оператора, который зависит от желания тех, кто платит деньги.
    Уж тут-то Вы не найдёте руку Москвы, сколько не ищите.
    А у меня только обычная антенна, которая ловит 20 телеканалов, которые транслируются-ретранслируются в Одессе.
    Из них ни одного нет российского, только ретранслируют некоторые передачи выборочно(совсем немного), чаще всего в записи.

    \\\у моїй Батьківщинь з мого оточення української користуються лічені одиниці українців?
    Думаю, что есть города и области, где гораздо больше говорят по-украински, наверно около 100%.

    \\\Ще раз спробую повторити — я не сумніваюся що російська у нас отримає певний офіційний статус,
    Ну, после таких слов можете брать меня голыми руками, потому что это основное, что меня раздражает, и очень сильно. Чувство несправедливости не покидает. При устранении этого раздражающего фактора, наверняка пойдёт совсем другой разговор.

    \\\Ну не можна Україні зараз грати у сепаратизм, занадто розхитана демократією — саме так — ситуація у Криму та на Сході — тобто реально більшість населення не піде на сепаратизм, але навіщо давати ці козирі місцевим “ахметам”?
    Согласен, но и чересчур увлекаться соборностью тожен не следует. Мы довольно-таки разные, и попытки унифицировать только раздражают.
    Ну вот сегодня у нас по местному ТВ показали свободовцев, которые обратились к центральным властям с просьбой отменить автономию Крыма.
    Ну неужели непонятно, что эти «доброхоты» только раскачивают лодку, настраивают людей против себя?

    \\\Поясніть в чому полягає моя НЕАРГУМЕНТОВАНА негативність щодо Росії
    Ну… это чувствуется в тоне высказываний. Присутствует какое-то негативное восприятие, что ли…Так мне показалось.

    \\\Розраховувалися готівкою золотими грішми, а дрібні виїжджаючи з хутора кидали нишком у стерню “щоб і наступного року було так само”, а хлопчаки їх потім шукали
    А в Братушанах, когда чистили колодцы, взрослые тоже подбрасывали в грязь деньги, а мы, ребятишки, их искали. Было весело и интересно.
    Ещё когда хоронят, то возле каждого колодца останавливаются и кладут на колодец деньги.
    А когда свадьба, то ребятня выходит с кружкой воды, чтобы полить дорогу перед молодыми. За это им тоже дают деньги.
    А ещё есть обычай, когда жених выкупает невесту. Я помню, как держал сестру мамы (мне было 10 лет), а жених предлагал мне деньги за неё. Сначалпа 5 рублей, потом 10, 15. Я её «продал» за 25. 🙂
    У Вас тоже есть что-то подобное?

  16. 10 сентября, 2008 @ 11:18 пп
    MAG пишет:

    \\О, это выбор Вашего оператора, который зависит от желания тех, кто платит деньги.
    Мені здавалося що це стандарт. Ви дізнавалися по Одесі? У вас повинно бути так само. Наш оператор називається «Галактика» і нічого російського додатково замовляти не потрібно.

    \\Уж тут-то Вы не найдёте руку Москвы, сколько не ищите.
    Та я ж про що.

    \\А у меня только обычная антенна
    Хм, а чого ваші місцеві станції не ретранслюють російські канали? Мабуть гроші влом платити 🙂

    \\Думаю, что есть города и области, где гораздо больше говорят по-украински ~100%
    Таке скажете, я таких відсотків не зустрічав навіть на Західній Україні. У Льовові десь укр. 70% рос. 30%, У Чернівцях десь 50\50. У нас у східняків-центристів(слобожанщина та наддніпрянщина) ~95% говорять у місті російською.

    \\Ну, после таких слов можете брать меня голыми руками
    Та не хочу я нікого брати! 🙂 Мені хотілося б щоб українці та їхні діти шанували мову предків не залежно від політичної коньюнктури, от і все.

    \\При устранении этого раздражающего фактора
    Наскільки я знаю більшість документообігу на сході та півдні і так ведеться російською, правда шкіл це може не стосується.

    \\Мы довольно-таки разные, и попытки унифицировать только раздражают.
    Та як Вам сказати — різні. Щось я не дуже бачу цю реальну різність. Мова предків — така ж сама, історія — однакова. Русифікованість + залишки української — присутні. У вас правда на кілька відстотків більше росіян, це так. Ще ні у вас ні у нас толком не знають що воно за бандери і шухевичи лізуть із заходу. Є таке. Що ще?

    \\свободовцев
    ні вони ні вітренківці не виражають думок значної частини населення жодної териториальної громади.

    \\“доброхоты” только раскачивают лодку, настраивают людей против себя?
    Розуміють. Такі чудіки як вітренко і тягнибок — грають на своєму електоральному полі — на частині людей не задоволених занадто поміркованими кроками інших гравців. Такі кренделі є всюди. Що з того.

    \\Ну… это чувствуется в тоне высказываний.
    \\Присутствует какое-то негативное восприятие, что ли…
    Я нормально ставлюся до Росії. Мені не подобається незрілість багатьох громадян Росії у сприйнятті нашої держави як нормального партнера + підігрівання поточною російською владою такої точки зору.

    \\У Вас тоже есть что-то подобное?
    На жаль ще раз мушу повторити, що ми з Вами — люди різних поколінь. Моє «міське» покоління — набагато віддаленіше від традицій предків ніж Ваше і мені цього дуже шкода. Що для Вас є мимовільними спогадами — для мене усвідомлені зусилля з віднайдення… 🙁


|
RSS feed отзывов к статье |