Вот вам и ВТО
Украина может вступить во Всемирную торговую организацию (ВТО) уже 20 декабря. Об этом заявил в интервью 5 каналу Президент Украины Виктор Ющенко.
По его словам, Украина уже вплотную приблизилась к членству в ВТО, уже заключила все необходимые договоренности.
Ранее сообщалось о том, что в Секретариате президента рассчитывают, что Украина вступит во Всемирную торговую организацию до первой половины января 2008 года.
Вступление Украины в ВТО даст возможность отечественным производителям мощно держаться на уже существующих мировых рынках, а также открывать новые.
Как сообщалось, Европейский союз выдвинул последнее требование относительно вступления Украины в ВТО. Для того, чтобы стать 152-м членом этой всемирной организации, Киеву необходимо выполнить требование Брюсселя относительно пересмотра регуляции по экспортной пошлине.
Ранее заместитель министра экономики Украины Валерий Пятницкий заявил, что Украина вступит в ВТО в 2007 году.
В 2000 году, премьер-министр Виктор Ющенко обещал вступление Украины в ВТО в 2001 году.
Ню-ню… Сколько раз нам уже обещали в ВТО? Если бы у Киргизов не случилось стихийное бедствие, то так и не смогли бы вернуть им «благотворительную помощь».
А ВТО -это какая-то панацея?
Шуму много, а что она даёт?
Ну, если задавят украинского производителя автомобилей-убийц, то я буду благодарен ВТО уже за это.
А чё ещё дают?
Может, и мне встать в очередь? 🙂
Ну вам сначала надо бы объявить сбя отдельным государством… 😉
Та можна навіть державою не ставати.
Мій друг купив собі в кредит нормальну машинку(засоби безпеки + якість) за ~35000 $ (зарплата дозволяє в кредит). Я не хочу за таку ціну купувати, та і кредити — теж не для мене. От за таку ціну як в Європі — нормальна машинка з 3000-8000 євро, в будь-який час доби, чи опель (потриманий) за 1000 євро (можна і таке знайти при бажання) купив би.
Так що доки ми не у ВТО і доки у нас працює механізм «захисту» неіснуючого машинобудування (точніше живлення через капельницю коматозника) — доти машин за нормальною ціною у нас не буде. Альтернатива — купувати «захищені» іномарки у кредит, або брати «с получки» копійки в нормальному стані за ~4000 грн. але ж копійки…
Пока не убедили.
Автомобилями не интересуюсь.
Цена в 35000, 35000000 или 35 копеек- мне абсолютно без разницы.
И даром не возьму (разве что перепродать не сходя с места).
Переваги СОТ для споживачів:
Система СОТ заохочує конкуренцію і знижує торговельні бар’єри, внаслідок чого споживачі виграють. Найочевидніша вигода вільної торгівлі для споживача – це зниження вартості життя. У результаті зниження протекціоністських торговельних бар’єрів дешевшають готові імпортовані товари і послуги, а також вітчизняна продукція, у виробництві якої використовуються імпортні комплектуючі.
Як правило, імпортні тарифи, державні виробничі субсидії і кількісні обмеження імпорту ведуть не до захисту вітчизняного ринку, а до підвищення вартості життя. Так, у Великобританії споживачі платять на 500 мільйонів фунтів у рік більше за одяг через торговельні обмеження на імпорт текстилю; для канадців ця сума складає приблизно 780 млн. канадських доларів. Показово, що лібералізація сектору телекомунікацій у Європейському Союзі призвела до зниження цін за послуги в середньому на 7-10%.
Ширший вибір товарів і послуг – також безсумнівна перевага вільної торгівлі. Зовнішня конкуренція стимулює ефективне вітчизняне виробництво, опосередковано знижує ціни і підвищує якість вітчизняної продукції.
У результаті активнішого товарообміну розвиваються нові технології, як це відбулося, наприклад, з мобільним зв’язком.
Збільшення експорту вітчизняної продукції також збільшує доходи виробників, податкові надходження в бюджет, а отже і доходи та добробут населення в цілому.